.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری و ادعای برخورد قاطعانه

شهردار ساری گفت: کار نظارت بر ترمیم کنده کاری ها در سطح شهر به صورت شبانه روزی خواهد بود لذا در این راستا شهرداری با افراد سهل انگار برخورد قاطعانه ای خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری؛ سید علی حجازی ضمن بازدید از پروژه های سطح شهر و در دیدار با مسئولین واحد عمران در خصوص ترمیم کنده کاری ها ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به این گونه ترمیم ها گفت: ترمیم کلیه کنده کاری ها شرکت های حفار باید با شتاب بهتر و دقت فنی لازم انجام شود .


شهردار مرکز استان افزود: کار نظارت بر ترمیم کنده کاری ها در سطح شهر به صورت شبانه روزی خواهد بود و شرکت های حفار نیز با همکاری مناسب با شهرداری می توانند در مسیر سرعت بخشیدن به این مساله کمک شایانی نمایند.


وی خاطر نشان کرد: تا کنون مسیرهای حفاری در نقاط مختلف شهر توسط واحد عمران شهرداری ساری به خوبی ترمیم گردیده و از این پس باید با سرعت و دقت بیشتری انجام گردد تا رضایت خاطر شهروندان محترم فراهم گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دهخده 27 مهر 1388
با اینکه پروتال شهرداری کامل تر شده اما نمیدونیم تو قسمت پرسش و پاسخ اگه انتقاد کنی نمی نویسن اگه پیشنهاد بدی درج نمی کنن اگه تشکر کنی همین اگه تشویق کنی همین اگه قدردانی کنی همین اگه دفاع کنی همین اگه...پس این قسمت باسه چیه...همه ملت می دونن برای جذب سرمایه گذار بهترین راه آن شهر سازی اونم پایه و کم هزینه ترین یعنی شهر سازی در حاشیه شهر بطوری که شهر را در حال وسیع شدن نشان دادن حالا با اینکه برای مثال اهالی پردیس پزشکان و بلوار فرح آباد و اطراف آمادگی کامل برای عقب نشینی و ارازی برای شهرداری در مورد ساخت میادین و خیابان عریض وشهرسازی را ابلاغ کردن ولی با کمال تعجب میبینیم که هیچ نوع دستی از طرف شهرداری برای انجام این عمل نیامد..این پروژه ها میتونه باعث گسترش ،وسعت و پیشرفت و از همه مهمتر جذب سرمایه گذار بشه و اینجوری تو خماری سرمایه گذار شهر بازی نمونن
شهروند ساروی 28 مهر 1388
باسلام
شهردار ساری ظاهرا از خیابان قارن هیچوقت عبور نمی کنند. خیابانی که مرکز تجمع پزشکان است و هیچ جای سالمی در این خیابان پیدا نمی شود/ چاله هایی که همیشه موجب پیاده شدن جلوبندی خودروهاست. امیدوارم روزی برسد که آقای شهردار به عنوان یک شهروند در خیابانها تردد کند نه برای گزارش دادن به رسانه ها و مقامات بالاتر. شهر ساری با وجود مرکز استان بودن تنها شهر مازندران است که هیچ کوچه و یا خیابان سالم ندارد.
نا شناس 28 مهر 1388
واقعا که ! خدا پدر بیامرز کجا بر ترمیم کنده کاریها نظارت دارید ؟.دروغ به این بزرگی ؟ دست اندازهای کوچه ها و معابر بعد از پروژه های فاضلاب و غیره حال ادم را بهم میزند.حتی بعضی از پروژه ها را به صورت ناقص تحویل می گیرند مانند پل روی گذر بیمارستان نمه شعبان.
نا شناس 28 مهر 1388
اقای شهردار اگر امکان دارد در رابطه چگونگی اهدای زمین به یکی از اعضای شورای شهر در کنار منبع اب ابتدای بلوار ارتش و چگونگی عقب نشینی نکردن و نداشتن پارکینگ و ساخت و ساز در بافت قدیم مجتمع پزشکی شهریار 3 توضیح دهید هر چی فکر میکنم عقلم قد نمیدهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.